Інформація про умови та порядок діяльності ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «БІ.МАНІ» (на виконання статті 7 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії»)

1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАВАЧА ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ:

а) найменування, місцезнаходження, контактний номер телефону, адреса електронної пошти надавача фінансових послуг та адреса, за якою приймаються скарги клієнтів:
Повне найменування надавача фінансових послуг відповідно до його установчих документів та відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «БІ.МАНІ».

Скорочене найменування:
українською мовою – ТОВ «ФК «БІ.МАНІ».

Контактний телефон: + 38 067 700 71 16.

Адреса електронної пошти: info@b-money.com.ua

Відомості про місцезнаходження:
Україна, 03115, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 121Д. Фактична адреса місця провадження господарської діяльності відповідає місцезнаходженню.

Адреса, за якою приймаються скарги споживачів фінансових послуг: Україна, 03115, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 121Д, info@b-money.com.ua

б) відомості про відокремлені підрозділи, місця надання фінансових послуг – відокремлених підрозділів немає.

в) відомості про склад органів управління
Виконавчим органом товариства є Директор – Кривець Валерій Володимирович. Директор не є учасником (власником частки в статутному капіталі) фінансової установи. Наглядова рада в фінансовій установі не утворювалася (законодавством обов`язкове утворення наглядової ради не вимагається).

г) відомості про фінансові показники діяльності, структуру власності, іншу інформацію про надавача фінансових послуг, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону оприлюднені за гіперпосиланням у вкладці «Розкриття інформації».

ґ) відомості про державну реєстрацію надавача фінансових послуг
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «БІ.МАНІ» зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 16.09.2020 року за номером запису: 1 000 701 0200 00088936.
Ідентифікаційний код юридичної особи – 43820590.

д) інформація про наявність у надавача фінансових послуг права на надання відповідної фінансової послуги та про його включення до Реєстру, що містить відомості про такого надавача фінансових послуг
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «БІ.МАНІ» внесено до Державного реєстру фінансових установ 27.11.2020 року

Товариство надає наступні послуги:
– надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту.
Послуги надаються на підставі ліцензії, виданої згідно рішення Національного банку України від 27.11.2020 року.
Сторінка офіційного Інтернет-представництва НБУ, на якій розміщено інструменти пошуку в Комплексній інформаційній системі Національного банку України, які надають можливість пошуку інформації в Державному реєстрі фінансових установ:
https://kis.bank.gov.ua/

е) відомості про порушення провадження у справі про банкрутство, відкриття ліквідаційної процедури, застосування процедури санації до надавача фінансових послуг – провадження у справі про банкрутство щодо фінансової установи не порушувалися, ліквідаційна процедура не відкривалася, процедури санації до фінансової установи не відкривалися та не застосовувалися.

є) рішення про ліквідацію/припинення надавача фінансових послуг – рішення про ліквідацію фінансової установи не приймалися.

ж) контактна інформація Регулятора, який здійснює державне регулювання щодо діяльності надавача фінансових послуг –
Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: 0 800 505 240, (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
e-mail: nbu@bank.gov.ua
Офіційний сайт: bank.gov.ua

З інформацією щодо порядку розгляду Національним банком України заяв, скарг та пропозицій споживачів можна ознайомитись на сайті офіційного Інтернет-представництва НБУ у розділі «Звернення громадян» за посиланням https://bank.gov.ua/ua/contacts

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон для довідок: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
Факс: (044) 279-48-83
E-mail: General – info@dpss.gov.ua
Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) – колишній центральний орган виконавчої влади в Україні, утворений 6 квітня 2011 року. В 2014 році приєднаний до новоутвореної Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

2. ПЕРЕЛІК ПОСЛУГ ТА ПРОДУКТІВ, ЩО НАДАЮТЬСЯ НАДАВАЧЕМ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ, ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЇХ НАДАННЯ:
Товариство надає наступні послуги:
– надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту.

Надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту.
Товариство може надавати кредити суб’єктам господарювання, незалежно від їх галузевої належності, форми власності, та органам державного управління за умови наявності у них правових підстав для отримання кредиту та джерел своєчасного повернення кредиту та сплати процентів за користування ним.
Об’єктами кредитування можуть бути будь-які витрати, пов’язані з фінансово-господарською діяльністю Клієнта, які не заборонені чинним законодавством.
Кредитні кошти надаються на покриття касових розривів, пов’язаних з виробничими витратами, поповнення обігових коштів, оплату обладнання, реконструкцію, модернізацію, розширення діючих основних фондів, будівництво нових об’єктів та на інші заходи.
Питання про можливість надання Клієнту кредиту розглядається після проведення його ідентифікації шляхом комплексного аналізу:
• установчих документів Клієнта на предмет відповідності чинному законодавству порядку створення та реєстрації Клієнта, наявності у нього правових підстав на отримання кредиту та передачу майна в заставу/іпотеку;
• репутації Клієнта;
• фінансового стану Клієнта;
• кредитної історії Клієнта;
• документів, що підтверджують право власності на майно, яке передається в заставу/іпотеку;
• бізнес-плану (техніко-економічного обґрунтування потреби в кредиті з розрахунком економічного ефекту від реалізації кредитного проекту).
Детально порядок та умови надання даної фінансової послуги, викладено у  Правилах надання коштів у позику (в редакції від 15.03.2024 року).

Примірний договір надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту (в редакції від 15.03.2024 року).

3. ВАРТІСТЬ, ЦІНА/ТАРИФИ, РОЗМІР ПЛАТИ (ПРОЦЕНТИ, ВИНАГОРОДА) ЩОДО ПРОДУКТІВ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИДУ ФІНАНСОВОЇ ПОСЛУГИ:
УВАГА! Вказані орієнтовні ціни, але дана інформація не є публічною офертою та пропозицією, щодо укладання договорів фінансових послуг на вказаних умовах.
Всі ціни та тарифи за користування фінансовими послугами Товариства встановлюються виключно індивідуально та зазначаються у конкретних договорах про надання фінансової послуги.
!!Товариство не надає безоплатні фінансові послуги, всі фінансові послуги мають ціну!!
Ціна може встановлюватись, як у вигляді процентів річних так і у вигляді комісій.
Проценти та/або комісії за користування фінансовими послугами, підлягають сплаті у відповідності до встановленого договором, про надання відповідної фінансової послуги, графіку платежів.
Надання коштів у позику
Строком 1-5 років, з процентною ставкою, в залежності від фінансового стану позичальника, строку кредитування та наявності забезпечення – від 0,00001% річних, комісії за надання кредиту – від 0,00 грн.

Загальна сума зборів, платежів та інших витрат, які повинен буде сплатити клієнт, включно з податками, визначається та надається клієнту до укладення договору про надання відповідної фінансової послуги. Клієнт не повинен сплачувати податки в зв’язку з укладенням договору про надання фінансових послуг.

Наявність у клієнта права на відмову від договору про надання фінансових послуг та строк протягом якого клієнтом може бути використано право на відмову від договору, а також інші умови використання такого права:
– Товариство не має наміру надавати фізичним особам послугу з надання коштів у позику в тому числі і на умовах фінансового кредиту. Клієнт має право протягом 14 календарних днів з дня укладення відмовитись від договору. Про намір відмовитись від договору про надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту, клієнт повинен письмово повідомити Кредитодавця.

Мінімальний строк дії договору про надання фінансових послуг – не застосовується.

Наявність у клієнта права розірвати чи припинити договір, право дострокового виконання договору, а також наслідки таких дій – інформація зазначена в примірному договорі, розміщеному на цьому сайті.

Порядок внесення змін та доповнень до договору – інформація зазначена в примірному договорі, розміщеному на цьому сайті.

Неможливість збільшення фіксованої процентної ставки за договором без письмової згоди споживача фінансових послуг – неможливо збільшити фіксовану процентну ставку за договором без письмової згоди споживача фінансової послуги. Примірний договір про надання коштів у позику, в тому числі і на умовах фінансового кредиту, який укладається виключно тільки з юридичними, або фізичними особами-підприємцями передбачають збільшення фіксованої процентної ставки виключно за згодою сторін.

Розмір винагороди фінансової установи у разі, коли вона пропонує фінансові послуги, які надаються іншими фінансовими установами:
Фінансова установа не надає і не пропонує фінансові послуги, які надаються іншими фінансовими установами
Порядок сплати податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги:
Порядок сплати податків і зборів за рахунок фізичної особи в результаті отримання фінансової послуги здійснюється виключно відповідно до вимог чинного законодавства.

Правові наслідки і порядок здійснення розрахунків з фізичною особою внаслідок дострокового припинення надання фінансової послуги з надання кредиту:
Фінансова установа не здійснює кредитування фізичних осіб.

4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ:
МЕХАНІЗМИ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Кожен споживач фінансових послуг ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» має право звернутися до ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» як надавача фінансових послуг, а ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» зобов’язане розглянути його у належний строк.
Загальний порядок вирішення спорів передбачає, що усі суперечки щодо наданих ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» фінансових послуг мають вирішуватися користувачами шляхом переговорів відповідно до процедур, встановлених правилами надання фінансових послуг, стосовно яких виникла суперечка, за участю ТОВ «ФК «БІ.МАНІ».
Механізм захисту прав споживачів включає можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів фінансових послуг ТОВ «ФК «БІ.МАНІ», здійснює розгляд звернень споживачів у відповідності до Закону України «Про звернення громадян», перелік контактних даних ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» зазначено на сайті у реквізитах ТОВ «ФК «БІ.МАНІ». У випадку неможливості врегулювання спірних питань, споживач фінансових послуг може звернутися до Національного банку України, наділеного функцією по здійсненню захисту прав споживачів фінансових послуг за контактною інформацією на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку України або до судових органів у порядку, визначеному законодавством України.
Наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства – відсутні.
У випадку, якщо клієнт ТОВ «ФК «БІ.МАНІ» вважає, що з боку фінансової компанії, в тому числі, будь-яких працівників або посадових осіб компанії мало місце порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, то такий клієнт має право на звернення безпосередньо до Директора ТОВ «ФК «БІ.МАНІ», шляхом його здійснення в будь-який з нижченаведених способів:
• письмово, шляхом надсилання звернення поштою, за адресою місцезнаходження ТОВ «ФК «БІ.МАНІ»: Україна, 03115, місто Київ, проспект Перемоги, будинок 121Д;
• електронною поштою на адресу: info@b-money.com.ua
• усне звернення (особисте або за допомогою засобів телефонного зв’язку за номером телефону зазначеному на сайті: + 38 067 700 7116

Як можна звернутися до Національного банку?
• Зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 505 240. Робочі години: з понеділка по четвер – 9:00-18:00, п’ятниця – 9:00-16:45
• Відправити лист на адресу – 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
• Оформити звернення онлайн на сайті НБУ – https://bit.ly/3wISApF
• Написати на електронну пошту – nbu@bank.gov.ua
• Поспілкуватися з чат-ботом у Viber, Telegram або у web-чаті на сайті НБУ. Для пошуку у месенджерах введіть “НБУ Контактний центр”.

РЕКВІЗИТИ ОРГАНІВ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
Національний банк України:
Адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
Телефон для довідок: 0 800 505 240, (044) 253-01-80
Факс: (044) 230-20-33, (044) 253-77-50
e-mail: nbu@bank.gov.ua
Офіційний сайт: bank.gov.ua

З інформацією щодо порядку розгляду Національним банком України заяв, скарг та пропозицій споживачів можна ознайомитись на сайті офіційного Інтернет-представництва НБУ у розділі «Звернення громадян» за посиланням https://bank.gov.ua/ua/contacts

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1
Телефон для довідок: (044) 279 12 70 – приймальня; (044) 278 84 60, 278 41 70 – канцелярія
Факс: (044) 279-48-83
E-mail: General – info@dpss.gov.ua

Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція України) – колишній центральний орган виконавчої влади в Україні, утворений 6 квітня 2011 року. В 2014 році приєднаний до новоутвореної Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Права споживачів фінансових послуг, закріплені Законом України «Про фінансові послуги та фінансові компанії»
Стаття 6. Права і обов’язки клієнта
1. Клієнт перед та під час отримання фінансової та/або посередницької послуги має право на:
1) своєчасне отримання необхідної, повної, доступної та достовірної інформації про фінансову та/або посередницьку послугу та про її надавача у визначеному законодавством обсязі, достатньої для прийняття клієнтом свідомого рішення про отримання такої послуги або про відмову від її отримання;
2) належну якість отримуваної фінансової та/або посередницької послуги та обслуговування;
3) конфіденційність отримання фінансової послуги та інформації про надання фінансової послуги, крім випадків, встановлених законом;
4) захист своїх прав, у тому числі шляхом відшкодування шкоди, завданої внаслідок порушення його прав та законних інтересів, досудового вирішення спорів щодо надання фінансових послуг, звернення до суду та інших уповноважених органів;
5) прийняття добровільного рішення про отримання фінансової та/або посередницької послуги або про відмову від отримання такої послуги перед її отриманням.
2. Клієнт з метою отримання фінансової та/або посередницької послуги зобов’язаний:
1) відповідально обирати таку послугу та ознайомлюватися із інформацією про умови та порядок її надання;
2) враховувати власні можливості щодо виконання взятих на себе зобов’язань у зв’язку з отриманням такої послуги;
3) звертатися у разі необхідності до надавача такої послуги за роз’ясненням умов надання послуги перед її отриманням;
4) надавати на вимогу надавача такої послуги достовірну та актуальну інформацію (зокрема документи, що її підтверджують), необхідну для отримання послуги та під час виконання договору, укладеного з надавачем фінансових послуг, у тому числі з метою дотримання надавачем такої послуги вимог законодавства.
3. Клієнт має також інші права та обов’язки, встановлені законом та/або договором.
Стаття 7. Право клієнта на інформацію
1. При зверненні клієнта до надавача фінансових послуг або посередника з метою отримання фінансової послуги надавач фінансових послуг або посередник зобов’язаний надати інформацію відповідно до вимог підпункту 1 частини першої статті 6 цього Закону щодо продуктів, які пропонуються в межах такого виду фінансових послуг.
2. Надавач фінансових послуг зобов’язаний розкривати клієнтам визначену законодавством України актуальну та достовірну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті (веб-сторінці), включаючи його мобільну версію, та у мобільному застосунку (за наявності). Така інформація повинна, зокрема, включати:
1) інформацію про надавача фінансових послуг:
а) найменування, місцезнаходження, контактний номер телефону, адреса електронної пошти надавача фінансових послуг та адреса, за якою приймаються скарги клієнтів;
б) відомості про відокремлені підрозділи, місця надання фінансових послуг;
в) відомості про склад органів управління;
г) відомості про фінансові показники діяльності, структуру власності, іншу інформацію про надавача фінансових послуг, що підлягає оприлюдненню відповідно до закону;
ґ) відомості про державну реєстрацію надавача фінансових послуг;
д) інформація про наявність у надавача фінансових послуг права на надання відповідної фінансової послуги та про його включення до Реєстру, що містить відомості про такого надавача фінансових послуг;
е) відомості про порушення провадження у справі про банкрутство, відкриття ліквідаційної процедури, застосування процедури санації до надавача фінансових послуг;
є) рішення про ліквідацію/припинення надавача фінансових послуг;
ж) контактна інформація Регулятора, який здійснює державне регулювання щодо діяльності надавача фінансових послуг;
2) перелік послуг та продуктів, що надаються надавачем фінансових послуг, порядок та умови їх надання;
3) вартість, ціну/тарифи, розмір плати (проценти, винагороду) щодо продуктів залежно від виду фінансової послуги (для продуктів, які пропонуються клієнтам, що не є споживачами, така інформація може бути індивідуальною);
4) інформацію про механізми захисту прав споживачів (про можливість та порядок позасудового розгляду скарг споживачів, а також про наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства України щодо окремих видів фінансових послуг та/або продуктів);
5) найменування (для фізичної особи або фізичної особи – підприємця – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) посередників (за наявності).
Інформація, передбачена пунктами 2-4 цієї частини, розкривається у мобільному застосунку надавача фінансових послуг (за наявності) щодо тих фінансових послуг та продуктів, що надаються через цей мобільний застосунок.
Надавачі фінансових послуг забезпечують доступність інформації, розміщеної на власних веб-сайтах (веб-сторінках) відповідно до цієї частини, не менше ніж за останні три роки.
3. Посередник зобов’язаний розкривати клієнтам визначену законодавством України актуальну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг, передбачену частиною другою цієї статті, а також інформацію про себе (найменування, а для фізичної особи або фізичної особи – підприємця – прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), перелік послуг, які він має право надавати, іншу інформацію, визначену законодавством України, що розміщується у місці надання послуг клієнтам та/або на власному веб-сайті (веб-сторінці) посередника, включаючи його мобільну версію, та/або у мобільному застосунку посередника (за наявності) щодо тих фінансових послуг, що надаються через цей мобільний застосунок.
Посередник може розкривати актуальну інформацію про діяльність надавача фінансових послуг шляхом розміщення на власному веб-сайті (веб-сторінці) гіперпосилання, що забезпечує перенаправлення (відсилання) на веб-сайт (веб-сторінку) надавача фінансових послуг.
Посередники забезпечують доступність інформації, розміщеної на власних веб-сайтах (веб-сторінках) відповідно до цієї частини, не менше ніж за останні три роки.
4. Надавач фінансових послуг або посередник на вимогу клієнта зобов’язаний у порядку, визначеному частиною шостою цієї статті, надати йому таку інформацію про надавача фінансових послуг:
1) відомості про фінансові показники його діяльності та економічний стан, які підлягають обов’язковому оприлюдненню;
2) перелік його керівників;
3) розмір часток у статутному капіталі надавача фінансових послуг, що знаходяться у власності членів його виконавчого органу, а також про структуру власності надавача фінансових послуг;
4) іншу інформацію, право клієнта на отримання якої визначено законом.
Розміщення відповідної інформації на веб-сайті (веб-сторінці) надавача фінансових послуг та/або посередника вважається належним виконанням вимоги щодо визначеної частиною шостою цієї статті письмової форми надання інформації.
5. Якщо інше не передбачено спеціальним законом, перед укладенням договору про надання фінансової послуги надавач фінансових послуг або посередник зобов’язаний повідомити споживачу про:
1) фінансову послугу – загальну суму витрат, у тому числі зборів, платежів та інших витрат, які повинен сплатити споживач у зв’язку з отриманням фінансової послуги, включно з податками, а якщо конкретний розмір не може бути визначений – порядок визначення таких витрат;
2) істотні умови договору про надання фінансової послуги, включаючи:
а) мінімальний строк дії договору;
б) наявність у споживача права відмови від договору, права розірвання, припинення договору, права дострокового виконання договору, а також порядок та наслідки реалізації таких прав;
в) порядок внесення змін до договору;
3) механізми захисту прав споживачів:
а) можливість та порядок розгляду скарг та позасудового врегулювання спорів;
б) наявність гарантійних фондів чи компенсаційних схем, що застосовуються відповідно до законодавства;
4) неможливість збільшення фіксованої процентної ставки чи зміни порядку розрахунку змінюваної процентної ставки за договором без письмової згоди споживача.
6. Інформація, визначена частинами четвертою і п’ятою цієї статті, надається клієнту в письмовій формі (у формі паперового або електронного документа), у тому числі засобами електронної пошти та/або шляхом надання посилання на інформацію, що розміщується на веб-сайті (веб-сторінці) надавача фінансових послуг та/або посередника, та/або надання доступу до такої інформації через особистий кабінет клієнта та/або програмний застосунок або в інший спосіб за домовленістю з клієнтом.
7. Інформація, визначена цією статтею, надається клієнту у спосіб, що не ускладнює розуміння суті фінансової послуги, її істотних умов та не створює враження, що клієнт не має права відмовитися від отримання фінансової послуги, без нав’язування її придбання, крім випадків, якщо без отримання іншої фінансової послуги отримання основної фінансової послуги є операційно неможливим.
8. На вимогу клієнта надавач фінансових послуг зобов’язаний безоплатно надати йому проект договору про надання фінансової послуги (крім договору, предметом якого є послуга з торгівлі валютними цінностями або виконання платіжної операції, якщо відповідні правочини повністю виконуються сторонами у момент їх вчинення) у формі паперового або електронного документа (за вибором споживача).
Положення цієї частини не застосовується, якщо надавач фінансових послуг у момент вимоги має підстави не продовжувати або не бажає продовжувати процес укладення договору з клієнтом.
9. Надавач фінансових послуг під час надання інформації споживачу зобов’язаний дотримуватися вимог законодавства про захист прав споживачів.
10. Після припинення дії договору про надання фінансової послуги, у тому числі у зв’язку із завершенням строку дії або виконанням такого договору, клієнт за письмовим запитом має право отримати від надавача фінансових послуг інформацію, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, в обсягах та порядку, встановлених нормативно-правовими актами Регулятора. При цьому інформація про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта в повному обсязі за договором про надання фінансової послуги надається клієнтові надавачем фінансової послуги у вигляді довідки протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмового запиту клієнта. Інша інформація, що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором про надання фінансової послуги, надається клієнту в обсягах та порядку, встановлених спеціальними законами та нормативно-правовими актами Регулятора.
11. Нормативно-правовими актами Регулятора можуть визначатися мінімальний обсяг та порядок надання інформації, що має надаватися споживачу щодо кожного виду фінансових послуг додатково до інформації, надання якої споживачу передбачено цим Законом, якщо такий мінімальний обсяг інформації та/або порядок її надання не встановлений спеціальними законами.
5. НАЙМЕНУВАННЯ ПОСЕРЕДНИКІВ – посередники надавачем фінансових послуг не залучалися.